مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1397 ساعت 15:112018-04-30دانش

نشان "خورشید تابان ژاپن" به استاد دانشگاه صنعتی شریف اهدا شد


نشان خورشید تابان، انوار زرین به همراه نقش گل از سوی دولت ژاپن به پاس فعالیت های فرهنگی و علمی به رضا یوسفی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشان خورشید تابان از سوی دولت ژاپن به رضا یوسفی استادیار مرکز کارگاه های آموزشی دانشگاه صنعتی شریف تعلق گرفت.

بر اساس این گزارش، در میان 140 دریافت کننده خارجی، رضا یوسفی از ایران موفق به دریافت نشان خورشید تابان، انوار زرین به همراه نقش گل (کیوکو جیتسو شوجوشو به زبان ژاپنی) شد.

یوسفی سمت های مختلف از جمله رییس کانون دانش آموختگان ژاپن در ایران، داشته که این کانون از جمع ایرانی هایی که با دریافت بورس دولت ژاپن در این کشور درس خوانده اند تشکیل شده است.

وی همچنین رایزن فرهنگی و فناوری علمی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ژاپن بوده است.

در دوره تصدی یوسفی به عنوان رییس کانون دانش آموختگان ژاپن در ایران طی سال های 2005 تا 2006 و 2010 تا 2011 وی به عنوان داور امتحان بورسیه دولت ژاپن و مشاور برای ایرانی هایی که تمایل به درس خواندن در ژاپن داشتند در پیشبرد روابط عمومی دوجانبه سهم داشته است.

علاوه بر این وی در زمان انتصابش به عنوان رایزن فرهنگی و فناوری علمی سفارت جمهوری اسلامی ایران طی سال های 2011 تا 2014 در پیشبرد روابط فرهنگی به ویژه در زمینه سینما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان "خورشید تابان ژاپن" به استاد دانشگاه صنعتی شریف اهدا شد

نشان "خورشید تابان ژاپن" به استاد دانشگاه صنعتی شریف اهدا شد